U sklopu terenske nastave iz predmeta Osnove turizma i Ugostiteljstvo, te  Poslovne psihologije s komunikacijom učenici 1. h, 1. a i 3. d su u pratnji nastavnika Dražena Trogrlića, Ivane Šiško i psihologinje Nataše Stefanovski, posjetili novostvorenu društvenu turističku atrakciju – Muzej iluzija u Splitu. Muzej iluzija kao franšiza i 100% hrvatski proizvod najbolji je primjer poduzetničkog pothvata u turizmu.

Učenici su uživali u otkrivanju i istraživanju preko 70 novih eksponata. Kroz zabavne i atraktivne varke, naučili su mnogo o vidu, percepciji, ljudskom mozgu i znanosti.

Iz kuta psihologije: Perceptivne varke (ili iluzije) su “krivo” percipirane pojave koje mogu biti zbunjujuće. Najčešće su optičke iluzije, čemu smo svjedočili u ovom iznimno zanimljivom muzeju. Danas smo naučili i razliku perceptivnih varki i halucinacija. Kod perceptivnih varki podražaj postoji, ali je krivo percipiran, dok kod halucinacija podražaja nema.