U okviru elementa 3: Jačanje kompetencija odgojno- obrazovnih radnika i mentora
zaposlenih kod poslodavaca, sadržanog u projektu izgradnje Regionalnog centra
kompetentnosti Split, održan je četvrti stručnih skup/radionica od strane partnera Le
Meridien hotel Lav. Osnovni cilj predavanja je da se nastavnici upoznaju sa važnošću
uspostave optimalne radne atmosfere kao preduvjeta ostvarenja povećanja poslovanja. Pri
tome se (neopravdano ali često) zanemaruje uloga concierge službe koja sve više postaje
glavni oslonac za komunikaciju sa gostima tijekom njihovog boravka u hotelu i za
ispunjavanje njihovih molbi i zahtjeva. Također je istaknuta i važnost donošenja protokola u
komunikaciji kako između samih djelatnika unutar odjela domaćinstva tako i između
domaćinstva i ostalih hotelskih odjela , u prvom redu odjela recepcije i odjela hrane i pića.
Predavanja/radionice su održali:
Josip Dujela – Front office menadžer Le Meridien hotel Lav, na temu „Radna atmosfera i
rješavanje problema u komunikaciji uz isticanje značaja službe consierge za poslovanje
prijamnog odjela hotela“
Jelena Mitrić – glavna domaćica Le Meridien hotel Lav, na temu „ „Radna atmosfera i
rješavanje problema u komunikaciji te organizacija rasporeda rada djelatnika odjela
Domaćinstva”