Predavanja i radionice na temu: „Brendiranja lokalnih autohtonih proizvoda i upotreba sezonskih
namirnica u gastronomskoj ponudi u hotelijerstvu“

U okviru provedbe elementa 3-27 strukovni nastavnici kuharstva Ronald Topalović, Karmela Lelas,
Lorenzo Pervan, strukovni nastavnici posluživanja Tomislav Nađfej, Vedran Bauk i strukovni
nastavnici turizma i marketinga Slaven Škrabić i Miranda Matković boravili su u periodu od 28.03. do
01.04. 2022. na području Istre. Teme stručnog usavršavanja su – upoznavanje sa uspješnim načinima
brendiranja lokalnih autohtonih proizvoda i upotreba sezonskih namirnica u gastronomskoj ponudi
u hotelijerstvu (za što je odabrana grupacija „Maistra“ kao primjer hotelske kuće koja razvija svoj
vlastiti stil poslovanja uz izrazitu gastronomsku ponudu). Strukovni nastavnici su se upoznali sa
poviješću i organizacijskim ustrojem grupacije „Maistra“ kao i sa njihovom smještajnom,
gastronomskom i ponudom usluga organizacije specijaliziranih izleta. Osim predavanja o načinima
organizacije i rada hotelskih odjela pojedinih hotela koji su se obišli (naglasak na odjele hrane i pića,
recepcije i marketinga) – Lone, Adriatic, Park, Eden, Amarin, Monte Mulini, prisustvovalo se
pokaznim radionicama o upotrebi sezonskih namirnica u gastronomiji kao i work shopu vođenom od
strane renomiranog chefa Jeffrey Vella gdje su, zajedno sa njegovim timom, strukovni nastavnici
pripremali vrhunska jela od sezonskih namirnica, posluživali na nivou restorana sa Michelinovim
zvjezdicama te sudjelovali u osmišljavanju marketinške priče koja će pratiti navedena jela. Također
se prisustvovalo i radionici na temu „Komunikacijske vještine“ koja se provodila u hotelu Amarin.
Radionicu je provodio odjel za trening grupacije „Maistra“ a bila je namijenjena novim djelatnike
hotela. U sklopu edukacije o brendiranju lokalnih autohtonih proizvoda strukovni nastavnici su obišli
Opg Vošten iz Svetog Lovreča kao primjer lokalnog proizvođača ulja koji je uspio brendirati svoje
proizvode i ponuditi ih na tržištu. Također su se upoznali sa organizacijom poslovanja i brendiranjem
proizvoda od tartufa poduzeća „Prodan tartufi“ z Buzeta koje kao obiteljsko poduzeće posluje već
treću generaciju i predstavlja jednog od najvećih ponuđača proizvoda od tartufa, kako u Hrvatskoj
tako i u cijelom svijetu. Edukacije o brendiranju autohtonih proizvoda lokalnih proizvođača je
zaokružena je posjetom vinariji Matošević čija vina se prodaju i u renomiranim restoranima u
Londonu i New Yorku.